assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Jamaah


Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011
;
;
MASJID AR-RAHMAH, Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Sdr. Wan Hairul Anuar (Nazir) - 019 335 0466
2- Sdr. Norhisham (Bendahari) - 019 213 1405
3- Affin Islamik Bank (Rawang) - Acc. No. 105430000711

SURAU AL-IKHWAN, Bdr. Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Tn. Hj. Abd. Rahman (Pengerusi) - 019 303 7383
2- Sdr. Yazid Adam (Bendahari) - 013 609 2972
3- Bank Muamalat (Rawang) - Acc. No. 12010000718711

Kuliah Maghrib Bulanan Masjid Ar-Rahmah pimpinan Al-Fadhil Ustaz Awang Mamat (JAKIM) setiap Isnin minggu ke 3 setiap bulan bermula malam ini Isnin 18.10.2010

Rabu, 4 Mac 2009

PAS bimbang negara dilanda kecelaruan dibawah PM baru


PAS khuatir negara akan ditimpa lebih banyak lagi kemelut dan kecelaruan sekiranya pemimpin bermasalah menggantikan tempat Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi tidak lama lagi.
Oleh itu, Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat mencadangkan bakal Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Razak menyelesaikan masalah peribadinya yang kini menjadi buah mulut rakyat Malaysia.
Menurutnya ramai orang bercakap mengenai Altantuya yang dikaitkan dengan Timbalan Perdana Menteri.
"Lebih baik beliau selesaikan masalah itu terlebih dahulu sebelum menduduki jawatan tertinggi negara.
"Bagaimana kita nak tenang sekiranya berada di bawah seorang pemimpin dilanda banyak masalah," katanya selepas menyampaikan ucaptama pada majlis sambutan dan pelantikan pengarah-pengarah syarikat dalam Kumpulan Perbadanan Kemajuan Iktisad Negeri Kelantan (PKINK) 2009, di Perdana Resort, semalam.
Sebelum ini peguam Raja Petra Kamaruddin, Gobind Singh Deo membangkitkan surat yang dikatakan ditandatangani Najib sebagai menyokong visa Altantuya untuk memasuki Malaysia.
Gobind juga menyoal Penolong Pengarah Interpol National Centre Bureau Bukit Aman, Gan Tack Guan ketika perbicaraan kes blogger terbabit mengenai gambar Najib bersama Altantuya ketika majlis hari jadi model berkenaan di sebuah hotel di Singapura.
Tuan Guru Nik Abdul Aziz juga berkata, sebagai seorang ketua kerajaan di Kelantan beliau khuatir sukar untuk menjalankan tugas apabila Perdana Menteri yang bakal mengambil alih tugas tidak lama dipertikaikan banyak pihak.
Dalam perkembangan lain beliau mencadangkan muktamar tahunan PAS diadakan di negeri-negeri yang diterajui Pakatan Rakyat.
"Ini kerana negeri terbabit akan mendapatkan rahmat Allah Taala dengan kehadiran ramai pejuang Islam dari seluruh negara sempena muktamar tersebut. "Tak kiralah negeri mana sekali pun asalkan kerajaan baru Pakatan Rakyat wajar menjadi tuan rumah muktamar, ujarnya.
Sumber: Harakahdaily

Tiada ulasan:

Catat Ulasan