assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Jamaah


Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011
;
;
MASJID AR-RAHMAH, Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Sdr. Wan Hairul Anuar (Nazir) - 019 335 0466
2- Sdr. Norhisham (Bendahari) - 019 213 1405
3- Affin Islamik Bank (Rawang) - Acc. No. 105430000711

SURAU AL-IKHWAN, Bdr. Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Tn. Hj. Abd. Rahman (Pengerusi) - 019 303 7383
2- Sdr. Yazid Adam (Bendahari) - 013 609 2972
3- Bank Muamalat (Rawang) - Acc. No. 12010000718711

Kuliah Maghrib Bulanan Masjid Ar-Rahmah pimpinan Al-Fadhil Ustaz Awang Mamat (JAKIM) setiap Isnin minggu ke 3 setiap bulan bermula malam ini Isnin 18.10.2010

Rabu, 17 Disember 2008

SALAM PERKENAL

Asaalamualaikum W.M.T. sahabat seAqidah sekelian,

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.

Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekelian alam.

Dengan rasa penuh ke Syukuran di atas limpah kurnia serta Inayah Nya jua, serta dengan rasa penuh rendah diri dan serba kekurangan yang ada pada Al-Ikhwan.

Berbekalkan keyakinan yang penuh terhadap sepotong Hadith Rasulullah S.A.W ' Sampaikan lah ilmu walaupun sepotong ayat' kami rasa terpanggil untuk menyertai Blog-blog yang sediada dalam meneroka maya ini, untuk berkongsi maklumat serta ilmu di samping merwar-war aktiviti-aktiviti yang Al-Ikhwan anjurkan.

Atas sifat kami yang cetek ilmu agama, kami memohon setiap tulisan atau artikal yang bakal di kemukakam di Blog ni mendapat tunjuk ajar serta teguran sekiranya ia bertentangan dengan Syariat Islam. Kami juga menjemput sahabat-sahabat se Aqidah menyertai dengan menyumbang ilmu-ilmu dalam bentuk artikal dan maklumat aktiviti-aktiviti bermenafaat.

Bagi jamaah-jamaah Al-Ikhwan yang mempunyai kepakaran dalam mengindahkan lagi blog kita ini, kami menjemput untuk sama-sama berdakwah melalui maya ini dan sebarkan pada sahabat-sahabat yang lainnya.

Akhir kata mari lah sama-sama kita bermunajat ke hadrat Allah S.W.T. supaya kita sentiasa terpilihara dari perkara-perkara yang mungkar dan sentiasa di limpahkan rahmmat dari Nya, supaya Allah S.W.T melorongkan kita kepada perkara-perkara yang di redhai Nya.

Sekian, terima kasih
Wassalam

Wallahualam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan