assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Jamaah


Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011
;
;
MASJID AR-RAHMAH, Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Sdr. Wan Hairul Anuar (Nazir) - 019 335 0466
2- Sdr. Norhisham (Bendahari) - 019 213 1405
3- Affin Islamik Bank (Rawang) - Acc. No. 105430000711

SURAU AL-IKHWAN, Bdr. Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Tn. Hj. Abd. Rahman (Pengerusi) - 019 303 7383
2- Sdr. Yazid Adam (Bendahari) - 013 609 2972
3- Bank Muamalat (Rawang) - Acc. No. 12010000718711

Kuliah Maghrib Bulanan Masjid Ar-Rahmah pimpinan Al-Fadhil Ustaz Awang Mamat (JAKIM) setiap Isnin minggu ke 3 setiap bulan bermula malam ini Isnin 18.10.2010

Khamis, 10 September 2009

Didera sampai dua kali pengsan - Penolong pengurus syarikat swasta buat dakwaan malukan SPRM

Oleh NORHAYATI YAHAYA
norhayati.yahaya@kosmo.com.my
SIVANESAN

KESAN kecederaan yang dialami oleh Sivanesan yang mendakwa dirinya didera oleh pegawai SPRM semasa ditahan di Shah Alam September tahun lalu.

SHAH ALAM - Saksi ke-20 inkues kematian Teoh Beng Hock, T. Sivanesan memberitahu Mahkamah Koroner di sini semalam bagaimana dia ditampar, ditendang di perut dan punggung serta disepak selepas dibawa ke pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di tingkat 14 Plaza Masalam pada 4 September tahun lalu.

Dia yang merupakan penolong pengurus sebuah syarikat swasta di Kuantan, Pahang dalam keterangan pada hari ke-19 prosiding inkues tersebut turut mendakwa dia disuruh membuka pakaian kecuali seluar dalam ketika siasatan dilakukan pada pukul 12 tengah malam hari sama.

"Saya dibawa ke SPRM oleh 10 hingga 15 pegawai SPRM dan apabila sampai di tingkat 14, saya nampak seorang pegawai tinggi berkaca mata sedang membalut sebatang aluminium dengan surat khabar.

"Lelaki berkaca mata itu kemudian meletak aluminium itu dan menampar pipi saya lima hingga enam kali sebelum menyuruh saya menandatangani surat tahanan.

"Bila saya enggan, dia kata saya keras kepala dan paksa saya tanggal baju hanya tinggal seluar dalam sebelum 10 pegawai SPRM lain menampar dan menendang saya serentak dalam keadaan kedua-dua tangan saya bergari ke belakang," katanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan