Jamaah

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011
;
;
MASJID AR-RAHMAH, Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Sdr. Wan Hairul Anuar (Nazir) - 019 335 0466
2- Sdr. Norhisham (Bendahari) - 019 213 1405
3- Affin Islamik Bank (Rawang) - Acc. No. 105430000711

SURAU AL-IKHWAN, Bdr. Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Tn. Hj. Abd. Rahman (Pengerusi) - 019 303 7383
2- Sdr. Yazid Adam (Bendahari) - 013 609 2972
3- Bank Muamalat (Rawang) - Acc. No. 12010000718711

Kuliah Maghrib Bulanan Masjid Ar-Rahmah pimpinan Al-Fadhil Ustaz Awang Mamat (JAKIM) setiap Isnin minggu ke 3 setiap bulan bermula malam ini Isnin 18.10.2010

Jumaat, 29 Mei 2009

Kesian Putri Umno ni...



kihkihkih inila lah untung nya dapat skong umno.woit.......noraini kalau mung tak nampak lagi kejahatan umno,bodo sgt la mung ni......patut la tak pakai tudung rhupanye puteri...wakakakakaErkkk, ganas jugak puteri ameno nie..... jemputan sampai 5 ribu orang, ramai dia berkawan dengan orang ameno nie....

Yang teman terkejut adalah.......... ingatkan nak buat jalan kat pendalaman Sabah atau Serawak.....ruper ruper nyer kat Kg Fitri Setiu Terengganu jer....pulak tu negara yang diperintah Be End dengan baru memperolihi wang royalti minyak beratus juta juta ringgit..... Emmmmm

Apa sudah jadik labu...???? Mat Said, mu wat kerja dokkk ?????

3 ulasan:

  1. "Ya Allah, ya Tuhan, hapuskan semua kesalahanku dan bentangkan untukku seluruh pintu RahmatMU."

    Termenunglah saya apabila membaca doa di atas dan cerita yang disiarkan.

    Apa kena mengena Cik Noraini dari Kg. Fitri Setiu Terengganu dengan blog sebuah surau di Bandar Sg. Buaya, Selangor? Tak lain nak cari peluang bantai parti lawan.

    Semoga tuhan memberi hidayah kepada mereka2 yang berlagak seperti orang beragama tapi tidak menampilkan sifat seorang Muslim sejati.

    Apakah ini bermakna Suaru Al-Ikhsan Kembojasari ini surau PAS? Rosak agama kalau surau pun terang-terangan menjadi jurucakap parti.

    Semoga Allah mengampunkan kita semua. Amin.

    Haji Yaziz Yunus
    Bukit Sentosa

    BalasPadam
  2. assalamualaikum...sya setuju dgn pandangan hj yaziz..wlaupun sya seorang plajar yg br bertatih untuk mendalami agama..tapi bg sya pandangan sbgini yg dbuat dlm post surau ini mgenai saudari noraini tdak sesuai dan ayat yg dgnakan bkn melambangkan identiti seorang yg beragama Islam dan berilmu....
    mulanya surau ini mnjdi panduan pd sya krana sya suka pd artikel2 mngenai agama yg dpostkan...
    tp sya terkejut bila post seperti diatas dbuat...sdangkanini blog bg sebuah surau..
    sya bkanlah bcakap atas dasar parti,ttpi sbgai pndangan sya sbgai seorang plajar..

    BalasPadam
  3. anti penyembah parti politik5:09 PG, Mac 09, 2012

    Inilah akibatnya apabila mendahulukan parti dari agama.Agama itu letak di depan,parti politik(ciptaan yahudi)itu cuma mengikut dari belakang.Jika sebaliknya inilah yg terjadi,orang yg perasan diri lebih alim lagi warak dr orang lain tak langsung menggambarkan sifat2 orang yg beragama.

    -anti penyembah parti politik-

    BalasPadam