assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Jamaah


Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011
;
;
MASJID AR-RAHMAH, Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Sdr. Wan Hairul Anuar (Nazir) - 019 335 0466
2- Sdr. Norhisham (Bendahari) - 019 213 1405
3- Affin Islamik Bank (Rawang) - Acc. No. 105430000711

SURAU AL-IKHWAN, Bdr. Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Tn. Hj. Abd. Rahman (Pengerusi) - 019 303 7383
2- Sdr. Yazid Adam (Bendahari) - 013 609 2972
3- Bank Muamalat (Rawang) - Acc. No. 12010000718711

Kuliah Maghrib Bulanan Masjid Ar-Rahmah pimpinan Al-Fadhil Ustaz Awang Mamat (JAKIM) setiap Isnin minggu ke 3 setiap bulan bermula malam ini Isnin 18.10.2010

Khamis, 28 Mei 2009

Najib PM Paling Penakut Dalam Sejarah UMNO

Ahli Majlis Pimpinan Teringgi, Parti KeADILan Rakyat, Badrul Hisham Shaharin atau popular dengan panggilan CikguBard hari ini mengelarkan Datuk Seri Najib Tun Razak Perdana Menteri Malaysia dan Presiden UMNO yang paling takut dalam sejarah politik negara.

Menurutnya, Datuk Seri Najib selaku Perdana Menteri dan Presiden UMNO tidak mendapat restu daripada UMNO untuk tidak memasuki Pilihanraya DUN Penanti kerana sebelum ini beliau mengatakan akan mendapat mandat dalam mesyuarat biro politik UMNO yang di pengerusikannya sendiri.
“Akhirnya Datuk Seri Najib terpaksa mendapat restu daripada mesyuarat BN untuk tidak bertanding dalam pilihanraya DUN Penanti. Mengapa Datuk Seri Najib takut sangat untuk menghadapi pilihanraya DUN Penanti?”

“Saya yakin alasan pembaziran seperti yang dikatakan itu hanyalah rekaan kerana hakikat sebenar beliau memang takut menghadapi kekalahan di DUN Penanti yang bakal mencalik reputasi yang tidak baik sebagai Presiden UMNO dan Perdana Menteri yang baru saja dilantik dan telah menerima kekalahan di Bukit Gantang dan Bukit Selambau dan tidak sanggup untuk menerima kekalahan seterusnya di Penanti”

“Mengapa mereka bercakap soal pembaziran kerana dalam lima pilihanraya kecil lepas SPR hanya membelanjakan tidak sampai RM3 juta sedangkan pihak polis membelanjakan lebih RM30 juta. Dalam soal ini SPRM perlu menyiasat kenapa badan yang bertanggungjawab secara langsung dengan pilihanraya hanya membelanjakan di sekitar RM 3 juta sedangkan pasukan keselamatan lebih RM30 juta” soal Badrul Hisham Shaharin dalam siri ceramah Pilihanraya DUN Penanti di Kubang Semang.

Seterusnya Ahli Majlis Pimpinan tertinggi, Parti KeADILan Rakyat juga mencabar Datuk Seri Najib untuk menyaman 19 akhbar luar negara yang mengaitkan Perdana Menteri dengan kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu.

“Sebagai Perdana Menteri Datuk Seri Najib perlu menyaman semua akhbar luar negara itu dalam usaha membersihkan nama beliau dan reputasi pemimpin negara ini. Saya sebagai anak muda negara ini merasa tersangat malu apabila akhbar luar mengiatkan pemimpin tertinggi negara ini dangan isu seperti itu.”


“Sejarah telah membuktikan apabila akhbar luar negara telah mengiatkan PAS dengan rangkaian Al-Qaeda maka Tuan Guru Hj. Abdul Hadi Awang telah memfailkan saman kepada pihak terbabit dan akhirnya pihak akhbar tersebut telah memohon maaf dan memberikan ganti-rugi. Ini yang kita mahu Perdana Menteri kita lakukan dalam usaha membersihkan namanya .” katanya disambut dengan ketawa lebih 2000 orang dimajlis tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan