assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Jamaah


Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011
;
;
MASJID AR-RAHMAH, Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Sdr. Wan Hairul Anuar (Nazir) - 019 335 0466
2- Sdr. Norhisham (Bendahari) - 019 213 1405
3- Affin Islamik Bank (Rawang) - Acc. No. 105430000711

SURAU AL-IKHWAN, Bdr. Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Tn. Hj. Abd. Rahman (Pengerusi) - 019 303 7383
2- Sdr. Yazid Adam (Bendahari) - 013 609 2972
3- Bank Muamalat (Rawang) - Acc. No. 12010000718711

Kuliah Maghrib Bulanan Masjid Ar-Rahmah pimpinan Al-Fadhil Ustaz Awang Mamat (JAKIM) setiap Isnin minggu ke 3 setiap bulan bermula malam ini Isnin 18.10.2010

Khamis, 20 Ogos 2009

Pujian buat Kartika Sari Dewi

Pendapat Oleh: maxnaz

"Seorang model berbangsa melayu dan beragama ISLAM telah mengaku bersalah kerana meminum arak. begitulah sipnopsis yang berlaku dalam negara kita Malaysia.. Kartika Sari Dewi..

nama yang tiba2 menjadi bualan dan liputan media massa kerana mengaku minum arak dan mahu dihukum atas kesalahannya.pujian sepatutnya diberi kerana keberanian kartika dalam menginsafi kesalahan yang dilakukannya.

tidak seperti sesetengah lelaki atau gadis melayu yang melakukan kesalahan melanggar hukum agama ISLAM. kartika sangat menginsafi apa yang dilakukan lalu ditahan dan dibicarakan. Harian metro hari ini merakamkan hukum rm5000 dan 6 kali sebatan ke atas kartika. dan kartika mohon hukuman dipercepatkan. satu lagi pujian buat beliau.isu ini menjadi kabur kerana pilihanraya kecil.. walau bagaimanapun.. ayah kartika seorang yang tidak dikenali juga mahu hukuman sebatan keatas kartika dilaksanakan secara SYARIAH!! satu kredit buat PAS..

ini patut menjadi bualan kita pejuang hukum HUDUD yang menjuarai isu ini sekian lama.. pesalah dan keluarga mahu hukuman sebat dilaksanakan secara SYARIAH iaitu dikhalayak ramai. media perlu merakamkan hukuman ini dilaksanakan supaya menjadi perhatian bahaya undang-undang SYARIAH bukan EXTREME seperti mana yang disangkakan.. inilah peluang kita menyokong kartika dan seterusnya mempromosikan hukuman SYARIAH di Malaysia...

JABATAN AGAMA ISLAM dan PENJARA SERTA PIHAK BERKUASA akan terpaksa membincangkan bagaimana hukuman ini dilaksanakan secara praktikal dan mungkin dapat menyanggah pendapat yang hukuman SYARIAH tak dapat dilaksanakan dalam masyarakat majmuk..

PAS perlu take note peluang ini!!! jika serius membela ISLAM

TAKKBBIIIRRR!!!! ALLAHUAKBAR!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan