assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Jamaah


Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011
;
;
MASJID AR-RAHMAH, Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Sdr. Wan Hairul Anuar (Nazir) - 019 335 0466
2- Sdr. Norhisham (Bendahari) - 019 213 1405
3- Affin Islamik Bank (Rawang) - Acc. No. 105430000711

SURAU AL-IKHWAN, Bdr. Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Tn. Hj. Abd. Rahman (Pengerusi) - 019 303 7383
2- Sdr. Yazid Adam (Bendahari) - 013 609 2972
3- Bank Muamalat (Rawang) - Acc. No. 12010000718711

Kuliah Maghrib Bulanan Masjid Ar-Rahmah pimpinan Al-Fadhil Ustaz Awang Mamat (JAKIM) setiap Isnin minggu ke 3 setiap bulan bermula malam ini Isnin 18.10.2010

Selasa, 12 Mei 2009

Menteri Pasola Kena Kemas Barang

Setelah disingkirkan oleh keputusan penghakiman semalam, Menteri Pasola terpaksalah kena kemas barang sebelum dihalau oleh Menteri Kerajaan Rakyat. Belum sampai 3 purnama menduduki kerusi empuk Menteri, Menteri Pasola telah diaibkan oleh keputusan hakim dan kuasa rakyat jelata yang membencikan kebiadapan Menteri Pasola. Menteri Pasola telah merampas kuasa secara 'hukum rimba' dari kerajaan rakyat. Kerajaan Rakyat telah di jarah oleh Menteri Pasola bagai padang jarak padang terkukur.

Menteri kerajaan rakyat menggesa Menteri Pasola beserta 6 kuncu-kuncunya supaya melepaskan jawatan serta-merta. Ini ekoran keputusan Hakim yang mengisytiharkan Menteri Pasola adalah haram sebenarnya. Bukan anjing dan babi je haram, Menteri pun ada yang haram contohnya Menteri Pasola lah. Keputusan Hakim tersebut amat berani bagi menjahanamkan dan memalukan Menteri Pasola dan kuncu-kuncunya.

Semua rakyat akan mendapat manfaat daripada penghakiman tersebut kerana badan kehakiman yang benar-benar bebas diperlukan untuk kebaikan mana-mana negara dan rakyatnya seperti yang berlaku di negeri Kerajaan Rakyat.

Setelah kemas barang tak tahulah kemana arah tuju Menteri Pasola dan kuncu-kuncunya, mungkinkah berteduh di bawah pokok di mana tempat bersidang Menteri kerajaan rakyat dan pengikut-pengikutnya tempohari. Yang pastinya, Menteri Pasola dan kuncu-kuncunya akan menjadi cerita penglipur lara bagi rakyat buat berdekad-dekad lamanya..

http://chendering.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan