Jamaah

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011
;
;
MASJID AR-RAHMAH, Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Sdr. Wan Hairul Anuar (Nazir) - 019 335 0466
2- Sdr. Norhisham (Bendahari) - 019 213 1405
3- Affin Islamik Bank (Rawang) - Acc. No. 105430000711

SURAU AL-IKHWAN, Bdr. Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Tn. Hj. Abd. Rahman (Pengerusi) - 019 303 7383
2- Sdr. Yazid Adam (Bendahari) - 013 609 2972
3- Bank Muamalat (Rawang) - Acc. No. 12010000718711

Kuliah Maghrib Bulanan Masjid Ar-Rahmah pimpinan Al-Fadhil Ustaz Awang Mamat (JAKIM) setiap Isnin minggu ke 3 setiap bulan bermula malam ini Isnin 18.10.2010

Jumaat, 15 Mei 2009

Pencacai umno yg suka melawan Allah, melingkupkan negara, menipu rakyat, mengisi perut dgn brg haram tak ingat mati ke?


Depa immortal...apa nak risau...kalo depa ingat mati pun, depa tau depa mati bila...nanti depa tobat la...pauk cacai yg kononnya tak caci maki...padahal, macam la orang tak tau yg hangpa puak cacai tu dilatih utk tidak memaki dan kawal emosi, baru diberi jawatan pencacai sepenuh masa kat forum...konon-kononnya hangpa tu 'baik'...padahal, dibayar utk provoke tanpa caci maki... kalo nak tau rupa sebenar cacai lone ranger, cuba tengok mykmut...aku tau la camne hangpa di latih..camne hangpa dibayar...nak tipu yg tak tau mungkin boleh..cacai lone ranger(tak dibayar) ngan cacai berbayar ni memang berbeza.... penganut sekuler mana takut mati
cerita MATI dan NERAKA ini
hehehe.. yg aku syok tu, bila kaum puak ameno nih mati, yg mai urus jenazah ngan tahlil orang PAS jugak... yg kawan ameno tu mai sembang2 buat muka sedih pastu belah...
bagi mereka bagai cerita DONGENG saja !!

1 ulasan:

  1. salam sedara, sis-sianya hidup org macam sedara. nukilan hadith2 berjela di sebelah tapi tak memahami menghayatinys. hayatilah hadis riwayat muslim yg sedara nukil disini. setiap kali sedara atau sapa2 saja org yg termasuk dalm golongan sedara ingin menulis dlm blog atau dimana jua ingatlah hukum tuhan terpakai utk semua hambanya bukan uth org UMNO shj. Orang PAS jgn ingat mereka maksum. Org PKR tak payah cakap le......

    BalasPadam