assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Jamaah


Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011
;
;
MASJID AR-RAHMAH, Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Sdr. Wan Hairul Anuar (Nazir) - 019 335 0466
2- Sdr. Norhisham (Bendahari) - 019 213 1405
3- Affin Islamik Bank (Rawang) - Acc. No. 105430000711

SURAU AL-IKHWAN, Bdr. Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Tn. Hj. Abd. Rahman (Pengerusi) - 019 303 7383
2- Sdr. Yazid Adam (Bendahari) - 013 609 2972
3- Bank Muamalat (Rawang) - Acc. No. 12010000718711

Kuliah Maghrib Bulanan Masjid Ar-Rahmah pimpinan Al-Fadhil Ustaz Awang Mamat (JAKIM) setiap Isnin minggu ke 3 setiap bulan bermula malam ini Isnin 18.10.2010

Jumaat, 22 Mei 2009

Penangan sang bedal - apamacam.. pelanggan tetap wakaf jalan 9 ada beraniii...!!!

Oleh Salman Hamat dan Mohd Firdaus Ibrahim
am@hmetro.com.my


KUALA LUMPUR: Segelintir lelaki yang kemaruk seks, terutama berusia 60-an sanggup membelanjakan ribuan ringgit bagi mendapatkan alat sulit binatang buas dikenali ‘syahwat sang bedal’ semata-mata untuk menguatkan tenaga batin, apatah lagi ketika beraksi di ranjang.

Kesukaran mendapatkan alat sulit buaya itu menyebabkan segelintir pengamal tradisional menjualnya dengan harga RM1,000 dan RM3,000.

Namun, ia masih mendapat sambutan di kalangan warga emas untuk memiliki barangan terbabit.

Pemilikan ‘syahwat sang bedal’ itu mampu mengembalikan tenaga batin selain menambahkan kekuatan berlipat kali ganda.

Tidak cukup dengan itu, pemiliknya juga menggunakan beberapa jampi serapah untuk berfungsi seperti yang diinginkan.

Selain itu, alat sulit buaya itu juga didakwa boleh digunakan sebagai penunduk dengan hanya menghadiahkan senyuman, wanita yang diingini akan mampu dipikat.

Seorang bekas pemakai ‘syawat sang bedal’ yang dikenali sebagai Dolah, 50-an, berkata dia menggunakan alat sulit itu dua tahun lalu selepas tenaga batinnya berkurangan disebabkan faktor usia.

“Demi menjaga hati dua isteri yang masih muda, saya mengambil keputusan menggunakannya bagi memenuhi tuntutan batin mereka.

“Mulanya, saya menganggap ia kewajipan dalam memberikan nafkah batin kepada isteri dan situasi itu mendorong saya menggunakannya,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.

Menurutnya, antara syarat yang perlu dipatuhi setiap pemakai ialah perlu mengikat ‘syahwat sang bedal’ di pinggang dan memastikan kedudukannya tepat di atas pusat setiap kali ingin melakukan hubungan kelamin.

“Pemakai juga disyaratkan mandi selain menyiram air dari bahagian atas melalui tangkal berkenaan dan mengenai alat sulit mereka. Ini satu kemestian bagi memastikan keberkesanan ketika melakukan hubungan kelamin,” katanya.

Dolah berkata, dia juga diarah membacakan jampi serapah dan menghembusnya pada tapak tangan sebelum disapu menggunakan setitik minyak kelapa pada alat sulit.

Dia juga mendakwa keberkesanannya memang tiada tandingan kerana sudah menggunakan ‘syawat sang bedal’ selama dua tahun.

“Apapun setiap perkara dalam dunia mempunyai pro dan kontra. Pemakainya dilarang sama sekali melakukan hubungan seks dengan wanita bukan mahram walaupun berjaya memikat mereka dengan mudah. Sesiapa yang melanggarnya akan menerima padah,” katanya.

Selain itu, pantang larang juga perlu dipatuhi iaitu mesti menanggalkannya dari pinggang sebaik selesai melakukan hubungan kelamin kerana boleh menyebabkan kemaluan terus tegang.

Katanya, akibat melanggar pantang terbabit, alat sulitnya kini tidak berfungsi biarpun pelbagai ubat dan rawatan dilakukan, termasuk berjumpa pakar perubatan moden serta bomoh.

“Saya menasihatkan orang ramai tidak tidak menggunakan tangkal durjana itu kerana ia hanya bersifat sementara dan memberikan kesan buruk kepada pemakai,” katanya.

Sementara itu, pengamal perubatan tradisional, Fadzil Othman, 46, berkata pemakai ‘syahwat sang bedal’ mendedahkan diri mereka kepada dosa kerana menggunakan nama Allah dan Rasul pada tempat yang salah.

“Sebenarnya mereka mempermainkan agama semata-mata untuk mendapatkan kepuasan seks. Mereka patut sedar kepuasan dan kekuatan yang diperoleh hanya bersifat sementara dan tiada benda yang kekal di muka bumi,” katanya.

Dia turut mendedahkan antara jampi serapah yang salah seperti “Bismillahirrahmanirrahim, dulu Allah kemudian Muhammad, keras syahwatku seperti besi, keras syahwatku seperti pedang, dengan berkat doa Lailahailallah Muhammad Rasulullah.”

Atau “Hai seladang putih mari diikat di pinggang aku, kuatkan aku seperti sekawan gajah di hutan, kuatkan aku seperti harimau mengaum di bukit, kuatkan syahwat aku seperti buaya dalam air, dengan berkat doa Lailahailallah Muhammad Rasulullah.”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan