Jamaah

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011
;
;
MASJID AR-RAHMAH, Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Sdr. Wan Hairul Anuar (Nazir) - 019 335 0466
2- Sdr. Norhisham (Bendahari) - 019 213 1405
3- Affin Islamik Bank (Rawang) - Acc. No. 105430000711

SURAU AL-IKHWAN, Bdr. Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Tn. Hj. Abd. Rahman (Pengerusi) - 019 303 7383
2- Sdr. Yazid Adam (Bendahari) - 013 609 2972
3- Bank Muamalat (Rawang) - Acc. No. 12010000718711

Kuliah Maghrib Bulanan Masjid Ar-Rahmah pimpinan Al-Fadhil Ustaz Awang Mamat (JAKIM) setiap Isnin minggu ke 3 setiap bulan bermula malam ini Isnin 18.10.2010

Rabu, 17 Jun 2009

Guna ayat quran kutuk Tok Guru Nik Aziz, cissssssss!!!!

Astagfirullah!!!/////

ana mengucap panjang bila baca blog ini http://belantan.blogspot.com/2009/06/layakkah-nik-aziz-dipanggil-mursyid.html .... sanggup menghina orang yang alim dan suci murni macam tok guru kita.... astagfirullah, dunia akhir zaman./////

ingat lah wahai saudara, sesiapa yang mengutuk tok guru adalah kafir, biarlah tok guru nak buat apa pun, tok guru kita tu hampir2 maksum...

aku bagi amaran kepada sesiapa yang kutuk tok guru.../////

1 ulasan:

  1. dunia ni memang dah nak terbalik seorang macam Nik Aziz

    BalasPadam