assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Jamaah


Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011
;
;
MASJID AR-RAHMAH, Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Sdr. Wan Hairul Anuar (Nazir) - 019 335 0466
2- Sdr. Norhisham (Bendahari) - 019 213 1405
3- Affin Islamik Bank (Rawang) - Acc. No. 105430000711

SURAU AL-IKHWAN, Bdr. Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Tn. Hj. Abd. Rahman (Pengerusi) - 019 303 7383
2- Sdr. Yazid Adam (Bendahari) - 013 609 2972
3- Bank Muamalat (Rawang) - Acc. No. 12010000718711

Kuliah Maghrib Bulanan Masjid Ar-Rahmah pimpinan Al-Fadhil Ustaz Awang Mamat (JAKIM) setiap Isnin minggu ke 3 setiap bulan bermula malam ini Isnin 18.10.2010

Ahad, 14 Jun 2009

Mahkamah Persekutuan : Nizar belum failkan kerana hakim Mahkamah Rayuan belum keluar penghakiman bertulis

Bayangkan tempoh sebulan yang diperuntukkan untuk failkan di Mahkamah Persekutuan hampir tamat namun setakat ini cuma seorang dari 3 hakim Mahkamah Rayuan yang membuat keputusan pada 22 Mei lepas yang menyebelahi Zambri memberikan laporan bertulis kepada pihak DS. Nizar.

Inilah "konspirasi" yang jelas sedang dilakukan dan agaknya hakim-hakim tersebut sangat susah untuk menterjemahkan laporan bertulis apabila keputusan yang mengesahkan Zambry sebagai menteri besar Mahkamah belaku dalam masa 4 minit saja kurang lebih pada 22 Mei yang lepas.

Hakim Mahkamah Tinggi yang mengesahkan DS. Nizar sebagai MB Perak yang masih sah menunjukkan kejantanannya bila membaca kepututsannya dalam tepoh lebih setengah jam dan tidak berapa lama dari itu mengeluarkan penghakiman bertulisnya setebal hampir 100 muka untuk tatapan umum.

Banyak pihak yang mengatakan keputusan itu dilihat sebagai menyelamatkan hayat BN untuk terus memerintah dengan kuasa kudeta yang disahkan oleh hakim-hakim "Coklat hack" itu. Selain itu dikaitkan dengan "menutup malu" pihak yang mengiakan perlantikan Zambry dalam masa sangat singkat bila BN sudah menunjukkan majoriti ADUN memihak kepada UBN setelah 3 ADUN Pakatan telah bertukar dari seorang manusia menjadi "katak" .

Segala langkah telah dilakukan kepada hakim-hakim mahkamah rayuan termasuk pada hari 22 Mei apabila Peguam Hj. Sulaiman Abdullah memohon laporan penghakiman bertulis itu dipercepatkan namun ianya semacam sangat diperlambatkan.

Apapun pihak DS. Nizar tetap akan melakukan proses berikutnya di Mahkamah Persekutuan dalam masa terdekat sebelum tempoh tamat pada 22 Jun ini. Doakan semuanya berjalan lancar dan kemenangan akan berpihak kepada Pakatan Rakyat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan