Jamaah

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011

Tempat ke2 Masjid terbaik Daerah Hulu Selangor 2011
;
;
MASJID AR-RAHMAH, Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Sdr. Wan Hairul Anuar (Nazir) - 019 335 0466
2- Sdr. Norhisham (Bendahari) - 019 213 1405
3- Affin Islamik Bank (Rawang) - Acc. No. 105430000711

SURAU AL-IKHWAN, Bdr. Sg. Buaya
Sangat memerlukan dana bagi menampung pengajian , maintanence dan pembangunan demi kelangsungan agenda pengislahan dan dakwah kami :
Disalur terus :
1- Tn. Hj. Abd. Rahman (Pengerusi) - 019 303 7383
2- Sdr. Yazid Adam (Bendahari) - 013 609 2972
3- Bank Muamalat (Rawang) - Acc. No. 12010000718711

Kuliah Maghrib Bulanan Masjid Ar-Rahmah pimpinan Al-Fadhil Ustaz Awang Mamat (JAKIM) setiap Isnin minggu ke 3 setiap bulan bermula malam ini Isnin 18.10.2010

Isnin, 29 Jun 2009

MENTERI UMNO KATA JANGAN PERCAYA PADA NIK AZIZ


BETAPA gentarnya Umno untuk menghadapi Pas secara terbuka. Menteri Umno iaitu ayah kepada peserta AF Dafi, iaitu Sabri Ismail minta agar Najib tidak perlu melayan cabaran Tuan Guru Nik Aziz untuk berdebat. Beliau berkata Mursyidul Am itu tidak boleh dipercayai dan suka putar belit. Melucukan juga bila semua puak-puak pengampu Najib ni nak pertahankan bos mereka. Maklumlah, jika diadakan debat nanti, tidak dapat dibayangkan bagaimana wajah Najib yang putih berbibir merah itu. Tentu bertambah-tambah merah nanti.

Aku tabik kat Sabri kerana beliau prihatin akan nasib yang bakal menimpa atas bosnya itu jika debat diadakan. Jika dahulu DS Anwar cabar Pak Lah dan Najib untuk berdebat dengan beliau seorang tentang isu minyak, kedua-dua pemimpin ini kecut perut. Maka, dihantarnya seorang pak yek yang kebudak-budakan untuk menghadapi Ds Anwar. Seperti dijangka, setiap round pak yek tersebut meleleh air liur di hentam oleh DS Anwar. Takkan kali ini tergamak mereka nak korbankan bos mereka pulak. Saya cuma bimbang, kalau-kalau Najib mewakilkan pula Sabri ni untuk berdebat dengan Tuan Guru Nik Aziz sepertimana yang telah dilakukan kepada Shabery Chik dahulu. Kalau begitu, simpati juga kita pada orang tua artis AF ni.

Aku pun harap-harap tak jadilah Umno untuk sahut cabaran debat tu. Tidak tergamak rasanya asyik melihat Umno dimalukan di khalayak ramai. Sudahlah dalam pilihanraya berkali-kali termalu, takkan dalam debat pun Umno nak kena juga. Harap-harap tak jadilah debat tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan